خیلی وقت که دیگه نیومدم به وبلاگم سر بزم ..سلام میدونم با اومدن تلگرام و واتساپ و اینستا کسی دیگه نمیاد اینجا سربزنه ، ولی واسه دلخوشی نگهش داشتم الان روز شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 5 بعد از ظهر نو خونه کنار پنجره نشستم دارم آهنگ های مازیار فلاحی گوش میدم ... دلم از همه چی گرفته ....اگه اون سالایی که این همه شور و هیجان داشتم میدونستم آخرش این که بشینی تو خونه و فقط حسرت این همه تلاش و سادگی و بخوری دیگه انقدر تلاش نمیکردم ....اینجا ایران ..کشوری مثلا اسلامی به خدا داعشی ها هم با مردم هاشون این نامردی ها رو نمیکنن که مسولین ایران دارن به مردم بدبخت این بلا ها رو سرشون در میارن لعنت به مسولین بی لیاقت لعنت به سیاست لعنت یه رشوه و باند بازی لعنت .... عشق بی هوس...
ما را در سایت عشق بی هوس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 21:34